Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu

27-600 Sandomierz, ul. Słowackiego 17A, email: sekretariat@ops.sandomierz.pl

Aktualności

Bezpieczny i Aktywny Senior

 Ministerstwo Rodziny, Pracy  i Polityki Społecznej rozpoczęło pierwszy etap kampanii informacyjnej pn. „Bezpieczny i Aktywny Senior”. Celem kampanii jest pobudzenie świadomości społecznej na temat kwestii związanych z bezpieczeństwem oraz aktywnością osób starszych. Założeniem kampanii w obszarze bezpieczeństwa jest pobudzenie świadomości społecznej na temat bezpieczeństwa osób starszych, a co za tym idzie ograniczenie liczby przestępstw popełnianych na szkodę osób starszych, ochronę interesów konsumentów (seniorów) oraz promocję zdrowego i bezpiecznego stylu życia wśród seniorów.

 

mt_ignore

Informacja

WYDAWANIE ŻYWNOŚCI w styczniu w godz. 12.00-13.50
w magazynie przy ul. Przemysłowej 7 (biały budynek hurtowni Publima od tyłu)



06 – SANDOMIERZ


07 – KLIMONTÓW


08 – SAMBORZEC


09 – WILCZYCE


10 - DWIKOZY i pozostałe osoby



Mieszkańców Gminy Samborzec zapraszamy na spotkanie  w ramach działań towarzyszących PO PŻ  w dniu 08 lutego o godz. 10.00 w siedzibie PCK przy ul. Mariackiej 1 w Sandomierzu.

Informacja

    Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu – Sekcja Świadczeń Rodzinnych informuje: wypłata świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego i funduszu alimentacyjnego będzie dokonywana w kasie banku: Bank Spółdzielczy w Sandomierzu w godz. od 11:00 do 16:00 jak również na wskazane we wniosku rachunki bankowe w następujących terminach:

ŚWIADCZENIA RODZINNE
10  STYCZEŃ 2017r – osoby o nazwiskach na litery A, B,
11  STYCZEŃ 2017r – osoby o nazwiskach na litery C, Ć, D,E,F,G
11  STYCZEŃ 2017r – osoby o nazwiskach na litery H, I, J,K
12  STYCZEŃ 2017r – osoby o nazwiskach na litery L, Ł, M, N, O
12  STYCZEŃ 2017r – osoby o nazwiskach na litery P, R,S,T,U
13  STYCZEŃ 2017r – osoby o nazwiskach na litery W, Z, Ż

ŚWIADCZENIE WYCHOWAWCZE
16  STYCZEŃ 2017r – osoby o nazwiskach na litery A-Z

FUNDUSZ ALIMENTACYJNY
20  STYCZEŃ 2017r – osoby o nazwiskach na litery A-Z


Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu zastrzega sobie możliwość zmiany w/w terminów wypłat świadczeń w przypadku późniejszego otrzymania środków na ten cel z Urzędu Wojewódzkiego.

Informacja

 

PUNKT INTERWENCJI KRYZYSOWEJ

informuję, że w dniu 04.01.2017r. (środa) dyżur Radcy Prawnego nie odbędzie się.


informacja

WYDAWANIE ŻYWNOŚCI w styczniu w godz. 12.00-13.50
w magazynie przy ul. Przemysłowej 7 (biały budynek hurtowni Publima od tyłu)



02 – SANDOMIERZ


03 – KLIMONTÓW


04 – SAMBORZEC


05 – WILCZYCE


04 - DWIKOZY i pozostałe osoby



Mieszkańców Gminy Klimontów zapraszamy na spotkanie działań towarzyszących Programu FEAD w dniu 03 stycznia o godz. 10.00 w siedzibie PCK przy ul. Mariackiej 1 w Sandomierzu.

INFORMACJA

Informuję, że dyżur w Punkcie Interwencji Kryzysowej w dniu 27.12.2016r. pełnić będzie radca prawny

Informuję, że dyżur w Punkcie Interwencji Kryzysowej w dniu 28.12.2016r. pełnić będzie pedagog.

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę węgla

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę węgla opałowego dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Sandomierzu

 

1. Dane dotyczące Zamawiającego:

Nazwa: Ośrodek Pomocy Społecznej

Adres: ul. Słowackiego 17a,  27-600  Sandomierz

Telefon/faks: 15 832 29 04

Strona www: http://ops.sandomierz.pl

Adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

 

2. Tryb udzielenia zamówienia:

(Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tj. tekst jednolity Dz.U. z 2015r.  poz. 2164 z póź. zm. – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 euro art.4 pkt 8 ustawy )

 

3. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa węgla opałowego orzech  do miejsca zamieszkania osób – podopiecznych OPS w Sandomierzu wraz z jego załadunkiem, transportem i rozładunkiem pod wskazanym adresem podopiecznego.

Szczegółowe informacje dotyczące wykonania usługi:

Dostarczany węgiel powinien być przeznaczony do opału w piecach domowych, niezależnie od ich typu.

Szacunkowa ilość ton węgla w 2017 r. wyniesie 74 ton. Dostawa węgla w poszczególnych okresach jest uzależniona od potrzeb Klientów pomocy społecznej w danym okresie.

 Zamówienia będą realizowane w okresach:

-  styczeń-kwiecień 2017 r. około 44 tony

-  wrzesień – grudzień 2017 r. – około 30 ton.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość ( w zależności od potrzeb, ilości wydanych decyzji administracyjnych ) zmniejszenia lub zwiększenia wskazanych ilości przedmiotu zamówienia.

 Wykonawca będzie dostarczał węgiel własnym transportem  nie później niż  w ciągu  maksymalnie 3 dni roboczych od otrzymania listy sporządzonej przez  Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu  pod adres wskazany na liście. W wyjątkowych sytuacjach ( choroba odbiorcy, wyjazd ) do 7 dni.

Wykonawca będzie dostarczał węgiel pod wskazany adres oraz rozładowywać go w miejscu wskazanym przez klienta OPS. W przypadku nieobecności klienta Ośrodka pod wskazanym adresem, wykonawca po dwukrotnej nieudanej próbie dostarczenia węgla zobowiązany jest do poinformowania na piśmie Zamawiającego bądź emailem lub faxem osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego wskazaną w umowie.

Odbiorca jest zobowiązany kwitować Wykonawcy odbiór węgla na wystawionym przez Wykonawcę dokumencie WZ. Wykonawca fakturując dostawę ma obowiązek dołączyć do faktury dokumenty potwierdzające dostarczenie opału do Odbiorcy ( WZ ).Płatność dokonywana będzie przelewem na konto Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z ofertą.

4. Termin wykonania zamówienia: styczeń – grudzień 2017 r.

5. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy:

a) formularz oferty wg załączonego wzoru,

b) kserokopie aktualnego wpisu do właściwego rejestru uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym ( potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ).

c) potwierdzenie jakości przedmiotu zamówienia – certyfikat węgla.

6. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:

1) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawca przekazują pisemnie, faksem lub droga elektroniczną.

2) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu, drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść  dotarła do adresata przed upływem terminu.

7.  Osoba uprawnione do porozumienia się z Wykonawcą:

Nabrzyska Aneta tel. 15  832 29 04 w 18, w dniach od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.00 do 15.00 piątek od godziny 8.00 do 16.00.

8. Kryteria  wyboru ofert:

Zamawiający   wybierze   ofertę Wykonawcy, który zaoferuje  węgiel o najlepszych parametrach  w zakresie: zawartości opałowej, zawartości siarki ,zawartości popiołu,  wilgotności, granulacji ( ziarnistość), sposób pakowania węgla,  oraz najkorzystniejszej cenie.

Cena winna obejmować: cenę węgla, koszt transportu, załadunku, wyładunku,  ewentualny koszt związany  z paczkowaniem węgla w worki i czynności związanych z dostarczeniem węgla do miejsca zamieszkania podopiecznych na terenie miasta Sandomierza.

Wskazana cena będzie obowiązywała przez cały czas trwania umowy.

9. Miejsce i termin złożenia ofert:

Miejsce: Ośrodka Pomocy Społecznej ul. Słowackiego 17 a, 27-600 Sandomierz, pok. 10 (sekretariat)

Termin: Ofertę należy złożyć do dnia 27.12.2016.r. do godz.15.00

Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą ( firmą ) i adresem wykonawcy w lewym górnym rogu koperty, zaadresowane do zamawiającego na adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Słowackiego 17 a

27-600 Sandomierz

Oraz opisane: „ oferta na świadczenie usługi w postaci  sprzedaży i dostawy węgla dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Sandomierzu  w lokalu Wykonawcy położonego na terenie miasta Sandomierza. – Oznaczenie sprawy: GK.070.4.99.2016 i klauzulą nie otwierać przed dniem 27.12.2016 godz.15.00                                                                                 

10.Załączniki:

Projekt umowy (.pdf)

Formularz oferty (.pdf)

Zapytanie ofertowe dot. posiłków dla podopiecznych

Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi w postaci przygotowania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Sandomierzu  w lokalu Wykonawcy położonego na terenie miasta Sandomierza.

                                                                                         

1. Dane dotyczące Zamawiającego:

Nazwa: Ośrodek Pomocy Społecznej

Adres: ul. Słowackiego 17a,  27-600  Sandomierz

Telefon/faks: 15 832 29 04

Strona www: http://ops.sandomierz.pl

Adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

 

2. Tryb udzielenia zamówienia:

(Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tj. tekst jednolity Dz.U. z 2015r.  poz. 2164 z póź. zm. – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej  w złotych kwoty 30.000 euro art.4 pkt 8 ustawy )

 

3. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w postaci przygotowania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Sandomierzu  w lokalu Wykonawcy położonego na terenie miasta Sandomierza.

Szczegółowe informacje dotyczące wykonania usługi:

Zamawiający oczekuje przygotowania jednego gorącego posiłku w postaci : 2 dni w tygodniu  zupa z wkładką mięsną (podana z chlebem, makaronem, ryżem lub ziemniakami) i 3 dni w tygodniu  drugie danie  mięsne , dla każdego skierowanego przez OPS klienta. Dopuszcza się  raz w tygodniu   drugie danie bezmięsne : pierogi, naleśniki, kopytka, krokiety, ryba lub danie półmięsne np. bigos, łazanki, zapiekanka makaronowa, lub ziemniaczano – mięsna, pilaw, fasolka po bretońsku.

Posiłki powinny być sporządzane według następujących norm ilościowych dla jednego posiłku:

-  pierwsze danie zupa -  min. 400 ml, dodatkowo do zupy kiełbasa min. 50g lub wkładka mięsna min. 50g oraz pieczywo

-  drugie danie mięsne –  kotlet -  min. 100 g gołąbek -  ,  min. 150 g,  gulasz mięsny – min. 150  g,  kurczak – min.200 g,    ryba -  min. 150 g,  wątróbka smażona -  min.150 g,  ziemniaki – min.  300 g,  kasza – min. 250 g,  makaron – min. 200 g,   ryż -  min. 200 g, surówka -  min. 100 g,

   warzywa gotowane min. 150g.

-  danie bezmięsne (pierogi, krokiety, naleśniki itp.) – min.  250 g

danie półmięsne (bigos, fasolka po bretońsku itp.) -  min. 250 g

napój – min. 200 ml (kompot, woda z sokiem,  w przypadku drugiego dania).

Wydawane posiłki winny być urozmaicone, dobrej jakości, gorące, porcje odpowiadające normom żywienia zbiorowego. Produkty żywnościowe będą zakupione przez Wykonawcę we własnym zakresie.

Wszystkie posiłki wykonawca wykona w swoim przedsiębiorstwie bez możliwości powierzenia osobom trzecim. Posiłki wydawane będą od poniedziałku do piątku, w dni robocze, w godzinach od 11.00 do 14.00 na podstawie bloczków obiadowych przygotowanych na każdy dzień przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu.

Rozliczenia będą prowadzone comiesięcznie na podstawie liczby wydanych posiłków, co wykonawca udokumentuje przedstawiając zebrane bloczki obiadowe tylko za rozliczany miesiąc . Nie dopuszcza się załączania pod fakturę z danego miesiąca  bloczków za posiłki wydawane w poprzednich miesiącach.

Wykonawca obciąży tylko za  faktycznie wydane klientom posiłki.

Miejscem wydawania posiłków będzie lokal na terenie miasta Sandomierza. Lokal gastronomiczny, w którym będą przygotowywane i wydawane posiłki powinien spełniać wymogi sanitarno - higieniczne, być w odpowiednim stanie technicznym i wyposażeniu adekwatnym do realizowanych zadań. Wykonawca odpowiada za idealną czystość urządzeń gastronomicznych  w, których będą przygotowywane posiłki, estetyczny wygląd i czystość zatrudnionego personelu, idealną czystość oraz  technologię przygotowania i wydania posiłków zgodną z  obowiązującymi wymogami sanitarnymi dietetycznymi oraz HACCP.

Gramatura opisana w poszczególnych rodzajach posiłków obejmuje gramatury obowiązujące w chwili wydania posiłku ( waga gotowego, wydanego obiadu, w tym jego poszczególnych składników ).

Wykonawca zobowiązany jest do wydania obiadów przygotowanych ze świeżych produktów, zakazane jest wykorzystywanie do przygotowania obiadów całości lub części produktów składających się na obiad z dnia poprzedniego. Zamawiający żąda przedstawienia przykładowego jadłospisu na okres 5 dni kalendarzowych.

Zamawiający będzie sprawdzać jakość obiadów. W przypadku naruszenia postanowień umowy oraz warunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia zamawiający odstąpi od umowy w trybie natychmiastowym.

Szacowana ilość dzienna wydawanych posiłków to koło 40 szt., w tym około 8 szt. zapakowanych na wynos. Liczba sporządzonych i wydanych gorących posiłków może ulec zmianie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb klientów Ośrodka. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił odpowiedzialności, jeżeli tylko część z gorących posiłków będzie zrealizowana,  a Wykonawca nie będzie miał w tym zakresie żadnych roszczeń do Zamawiającego.                                       

Opis sposobu obliczenia ceny:

a) w cenie posiłku należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do jego przygotowania i wydania, a w szczególności koszty związane z zakupem produktów, przetworzeniem produktów na gotowy posiłek, wydaniem uprawnionym osobom.

b) cena podana przez wykonawcę jest obowiązująca przez okres ważności umowy.

Płatność dokonywana będzie przelewem na konto wykonawcy, w ciągu 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

 4. Termin wykonania zamówienia:

Umowa zostanie zawarta na okres: od 02.01.2017 - 29.12.2017r.

5. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy:

a) formularz oferty cenowej  wg załączonego wzoru,

b) kserokopie aktualnego wpisu do właściwego rejestru uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),

c) kserokopię decyzji zatwierdzającej zakład zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).

6. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:

1) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawca przekazują pisemnie, faksem lub droga elektroniczną.

2) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu, drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść  dotarła do adresata przed upływem terminu.

7.  Osoba uprawnione do porozumienia się z wykonawcą:

Nabrzyska Aneta tel. 15  832 29 04 w 18, w dniach od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.00 do 15.00 piątek od godziny 8.00 do 16.00.

 8. Kryteria  wyboru ofert:

 Zamawiający   wybierze   ofertę   odpowiadającą  wszystkim  postawionym  przez  niego  wymogom i najniższej cenie.

 9. Miejsce i termin złożenia ofert:

Miejsce: Ośrodka Pomocy Społecznej ul. Słowackiego 17 a, 27-600 Sandomierz, pok. 10 (sekretariat)

Termin: Ofertę należy złożyć do dnia 27.12.2016 .r. do godz.15.00

Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą ( firmą ) i adresem wykonawcy w lewym górnym rogu koperty, zaadresowane do zamawiającego na adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Słowackiego 17 a

27-600 Sandomierz

Oraz opisane: „ oferta na świadczenie usługi w postaci przygotowania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Sandomierzu  w lokalu Wykonawcy położonego na terenie miasta Sandomierza. – Oznaczenie sprawy: GK.070.4.100 .2016 i klauzulą nie otwierać przed dniem  27.12.2016 r.godz.15.00

                                                                                   

10.Załączniki:

Projekt umowy (.pdf)

Formularz oferty (.pdf)

Więcej artykułów…